  • Data: 2004-02-08 21:44:10
    Temat: Zakup mieszkania u developera a podatek cywilnoprawny??
    Od: "z-tec" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jezeli kupuje mieszkanie u developera czyli nowe budowane to czy poza
    oplata notarialna i oplata za wpis do ksiag wieczystych zaplace tzw podatek
    cywilnoprawny czyli 2% VAT??
    Bo caly dzien spedzilem na czytaniu m.in poradnikow budowlanych na
    gazeta.pl/dom i jeden z "doradcow" stwierdzil,ze ten podatek sie placi
    natomiast inny,ze nie.
    tutaj link do artykulu http://dom.gazeta.pl/dom/1,50844,1806029.html a
    dyskusja jest w opiniach.
    Jezeli jest ktos kto mi moze odpowiedziec to bede bardzo wdzieczny!!
    Mam tez drugie pytanie ale to juz w poscie wyzej.
    Pozdrawiam!!