eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup mieszkania u developera a podatek cywilnoprawny?? › Re: Zakup mieszkania u developera a podatek cywilnoprawny??
  • Data: 2004-02-09 14:58:38
    Temat: Re: Zakup mieszkania u developera a podatek cywilnoprawny??
    Od: "z-tec" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ??

    > Widzę że dostosowałeś się do poziomu artykułu :>
    > VAT i PCC to dwa *różne* podatki które się *wykluczają*.

    No racja,my fault :-))

    > Rafik i Daniel najwyraźniej piszą co wiedzą :), ponieważ
    > to są tylko komentarze to najwyraźniej wiedzą co piszą :) a niejaki
    > milk nie wie co pisze ;> - to tak IMO.

    OK,tez tak sadzilem,ale ja jestem laik.

    > UWAGA: podleganie/niepodleganie pod VAT dotyczy MIESZKANIA.
    > GRUNT, związany z nabyciem mieszkania na własność jak na
    > razie pod VAT *nie podlega*, stąd od gruntu IMHO & AFAIK
    >/CIACH/

    Dzieki za wszelkie info,zaraz zabieram sie za googlanie.
    A czy mozesz polecic mi jakies serwisy internetowy zajmujace sie m.in moim
    problemem.I gdzie np moge znalezc pelna wersje USTAWY o SPADKACH i
    DAROWIZNACH??
    Wiem,ze dla Ciebie to sa moze laickie pytania ale wyszukiwarki prowaza mnie
    tylko do jakis komentarzy do ustaw etc...Please pomoz!!