  • Data: 2006-09-28 12:23:25
    Temat: ZUS - zaległe skałdki - jak odprowadzić??
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Odkryłem że od początku 2005 roku nie płacę składki na Fundusz Pracy.
    Wcześniej byłem zatrudniony na UoP i prowadziłem DG. Od 01.2005
    powinienem płacić składki również na Fundusz Pracy. Chciałbym uregulować
    obecnie zaległości wraz z odsetkami. I teraz moje pytanie: JAK TEGO
    DOKONAĆ? (Chodzi mi o sam proces wysyłania pieniędzy). Mam puścić 20
    przelewów za każdy miesiąc oddzielnie? (to sporo kosztuje)Wolałbym
    zrobić to jednym przelewem (lub dwoma składki/odsetki) Jeżeli 20
    oddzielnych to gdzie wpisać kwoty odsetek? Następne 20 przelewów z
    odsetkami? Wzory blankietów do przelewów ZUS-owskich nie napawają
    optymizmem w tej kwestii.

    Myślę sobie zrobić jeden przelew i dołączyć do niego opis/wyjasnienie i
    zachować w archiwum? Dobrze myślę?

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd