  • Data: 2006-09-28 12:46:25
    Temat: Re: ZUS - zaległe skałdki - jak odprowadzić??
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:efgesf$sgq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Myślę sobie zrobić jeden przelew i dołączyć do niego
    > opis/wyjasnienie i zachować w archiwum? Dobrze myślę?

    Te ich opisy na przelewach (S, M itd) to tylko taki bajer. I tak
    tego poprawnie nie potrafia obslugiwac. Wazne, zeby sie zgadzala
    suma, ja bym wyslal 1 przelew pod haslem dowolnym, ale chyba
    najlepiej M, bez zadnych wyjasnien.

    Przy okazji: to sa jeszcze platnicy, ktorzy nie korzystaja z
    darmowych przelewow do zusu?

    marekz