eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyrejestrowanie z ewidencji w gminie › Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
  • Data: 2005-07-07 10:53:51
    Temat: Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
    Od: " meg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, czy przy likwidacji DG w Urzędzie Gminy - urząd sam wysyła dokumenty
    do poszczególnych instytuacji /Urząd Statystyczny czy ZUS/, czy też sam
    zainteresowany musi te dokumenty dostarczyć do tych urzędów ?

    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1