eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyrejestrowanie z ewidencji w gminie › Re: Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
  • Data: 2005-07-08 07:15:21
    Temat: Re: Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
    Od: "exor" <exor(wytnij)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dajgps$avi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik " meg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > news:daj1jv$rl1$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam, czy przy likwidacji DG w Urzędzie Gminy - urząd sam wysyła
    > dokumenty
    >> do poszczególnych instytuacji /Urząd Statystyczny czy ZUS/, czy też sam
    >> zainteresowany musi te dokumenty dostarczyć do tych urzędów ?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >>
    >> --
    >> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    > Urząd Gminy wysyła, ale samemu też należy wypełnić odpowiednie druki do
    > ZUS , a do US jeśli dobrze sobie przypominam to należy odręcznie napisać,
    > że
    > zaprzestało się działalności gospodarczej.


    a czy cos w urzedzie statystycznym sie zalatwia? nie pamieta pani? :)

    pzdr,e!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1