eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWyrejestrowanie z ewidencji w gminie › Re: Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
  • Data: 2005-07-07 15:12:16
    Temat: Re: Wyrejestrowanie z ewidencji w gminie
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik " meg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:daj1jv$rl1$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, czy przy likwidacji DG w Urzędzie Gminy - urząd sam wysyła
    dokumenty
    > do poszczególnych instytuacji /Urząd Statystyczny czy ZUS/, czy też sam
    > zainteresowany musi te dokumenty dostarczyć do tych urzędów ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Urząd Gminy wysyła, ale samemu też należy wypełnić odpowiednie druki do
    ZUS , a do US jeśli dobrze sobie przypominam to należy odręcznie napisać, że
    zaprzestało się działalności gospodarczej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1