  • Data: 2003-06-17 22:29:54
    Temat: VAT-7 po terminie
    Od: "Kamiński" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam taskie pytanie:
    zlozylem VAT po terminie, nie odliczylem sobie Vatu wszystkie te vatowe
    koszty wyzerowalem, zaplacilem ten caly VAt, czy powinienem zlozyc
    wyjasnienie lub zawiezc papiery i czy grozi mi kara lub kontrola skarbowa,
    nie wiem co zrobic??
    znajomi mnie nastraszyli jakas wielka kara, ja po prostu zapomnialem, juz
    samo zaplacenie calego vatu mnie ukaralo, prosze o jakas rade
    dziekuje z gory
    Kam.

    nic nie jest ważne, tylko niebo nade mną.....................