  • Data: 2003-06-18 00:04:10
    Temat: Re: VAT-7 po terminie
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (00:29:54) napisano:
    K> mam taskie pytanie:
    K> zlozylem VAT po terminie, nie odliczylem sobie Vatu wszystkie te vatowe
    K> koszty wyzerowalem, zaplacilem ten caly VAt,

    Dekodujac na jezyk podatkowy:
    1. Zlozyles deklaracje VAT-7 po terminie.
    2. W deklaracji nie wykazales VAT naliczonego.
    3. Zaplaciles tak wyliczona nadwyzke naleznego nad naliczonym VAT -
    pewnie tez nie w terminie?

    K> czy powinienem zlozyc
    K> wyjasnienie lub zawiezc papiery i czy grozi mi kara lub kontrola skarbowa,
    K> nie wiem co zrobic??
    K> znajomi mnie nastraszyli jakas wielka kara, ja po prostu zapomnialem, juz
    K> samo zaplacenie calego vatu mnie ukaralo, prosze o jakas rade

    A nie mozesz tego sprobowac odkrecic - tzn. korekte, dzieki ktorej
    odzyskasz czesc VAT? W ogole skad Ci przyszlo do glowy, ze
    samoukaranie sie za duzym VAT-em jest dobre? :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl