  • Data: 2003-06-18 08:02:04
    Temat: Re: VAT-7 po terminie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof A. Ziembik napisał:

    > Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (00:29:54) napisano:

    > A nie mozesz tego sprobowac odkrecic - tzn. korekte, dzieki ktorej
    > odzyskasz czesc VAT? W ogole skad Ci przyszlo do glowy, ze
    > samoukaranie sie za duzym VAT-em jest dobre? :)

    No własnie. Od marca zeszłego roku niezłożenie deklaracji w terminie nie
    powoduje utraty prawa do odliczenia VAT w tym miesiącu.
    A fakt że go nie odliczyłeś nie niewielki wpływ na to czy dostaniesz
    mandat czy nie - nie mozna wnieśc o samoukarania kara nieprzewidzianą
    przez KKS :-)) Np. nie może zamienić mandatu na 10 batow :-)

    Z własnego doświadczenia i obserwacji - raczej nie dostaniesz mandatu,
    jeżeli to było jeden raz a nie nagminnie. Ale to jest "raczej". Jak
    trafisz na wrednego urzędnika to pech...

    Więc raczej spiesz się zrobic korektę deklaracji na taka jaka miałaby
    być gdybys złozył ja w terminie - masz do tego pełne prawo, tyle że
    teraz musisz pominąc na niej faktury których do dnia złożenia korekty
    nie zapłaciłeś.
    Zrobiłeś sobie dobrze, nie ma co...

    Maddy

    --