eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUsługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze? › Usługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze?
  • Data: 2009-11-30 00:26:58
    Temat: Usługa doradcza + transport, czy można to rozbić na fakturze?
    Od: <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Świadczę usługi konsultingowe IT dla klienta w w Irlandii. Klient
    zaoferował się pokryć koszty mojej podróży służbowej a dokładnie mówiąc
    lotów, cena hoteli i innych rzeczy została uwzględniona w stawce dziennej.

    Klient chce otrzymać fakturę na której jest wyszczególniona ilość X dni
    razy Y euro za dzień, tak jak zakładał nasz kontrakt + osobną pozycję z
    kosztami podróży.

    Mój księgowy się przed tym broni rękami i nogami, mówi, że nie powininem
    tak robić bo nie jestem sprzedawcą usług transportu lotniczego. Sugeruje,
    abym zrobił jedną zbiorczą pozycję i dostarczył dodatkowy załącznik ze
    szczegółami. Wydaje mi się to niepotrzebne, no i moi klienci zupełnie nie
    rozumieją o co w tym wszystkim chodzi, boję się, że stracą do mnie
    zaufanie.

    Ja sam jestem nieco skołowany bo każdy kogo pytam, radzi mi inaczej. Czy
    jest ktoś, kto poradzi mi jak to ostatecznie rozwiązać?

    Pozdrawiam!!!