  • Data: 2004-08-19 14:57:39
    Temat: Udokumentowanie dochodów
    Od: "qwerty" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Otrzymałem właśnie wezwanie z US o udokumentowanie źródła sfinansowania
    zakupu samochodu w 2002r kwota 30tyś.
    Czy mogę powołać sie na to iż otrzymałem darowiznę od rodziców-nie mam
    jednak żadnej podpisanej z nimi umowy darowizny.Co w takim wypadku jeśli
    bedzie to kwota do 9600od każdej z osób-będę narażony na jakąś karę-odsetki?
    Kilka lat temu miałem podobną sytuację i napisałem m.innymi że sprzedawałem
    świadectwa NFI-wtedy nie było więcej pism.Czy w tym wypadku powinienem podać
    kwoty i czy to nadal jest jakiś skuteczny sposób udokumentowania moich
    dochodów?

    pozdrawiam
    Qba