  • 11. Data: 2003-05-26 08:41:50
    Temat: Re: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: <h...@h...com>

    Westy już nie pamiętam ale Hestii nalezy się porządne obniżenie przychodów.

    A co do Twojego pytania. Według mnie sprawa jest taka.
    Prawnie jesteś kryty. Nie można kwestionować takich rzeczy.
    Nie zmienia to faktu ze próby kwestionowania bedą. Dlaczego?

    Bo to się im opłaca. Przy naciskaniu zwykłych ludzi z użyciem powoływania
    się na bliżej nieznane przepisy człowiek przestaje powoli wiedziec jak się
    nazywa, ma po pewnym czasie dość i akceptuje gorsze warunki.

    Jeśli zaś firma ubezpieczeniowa trafia na twardszy orzech do zgryzienia to
    się po pewnym czasie wycofuje.
    Ale stres jest Twoj. Czas stracony również. Pieniądze na prawników
    oczywiscie też.

    I w tym jest problem. Przeciw temu walczę.

  • 12. Data: 2003-05-26 09:28:03
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy robia dokladnie tak samo.
    > Idz do sadu.

    moze mialem szczescie ale ja kontakty z ubezpieczalniami wspominam
    "przyjemnie"
    - Samopomoc - koles, ktory wjechal w moj samochod mial tam OC, przyjal
    mandat - pierwsze ogledziny przez ich rzczoznawce, potem dodatkowe ogledziny
    w ASO - rozliczyl sie bezgotowkowo salon z ubezpieczalnia - szybko i bez
    problemu dla mnie
    - PZU - z mojego AC (pakiet dilerski) - ogledziny - wyplata gotowki -
    naprawa we wlasnym zakresie
    Fakt, ze szkody byly niewielkie, po okolo 2.000 zl, ale wszyscy byli mili,
    przebiegalo wszystko sprawnie

    --
    Matovy

  • 13. Data: 2003-05-26 09:58:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Fakt, ze szkody byly niewielkie, po okolo 2.000 zl, ale wszyscy byli mili,
    > przebiegalo wszystko sprawnie

    Wszyscy są mili, jeśli wypłata jest mniejsza niż suma zapłaconych składek.
    Jeśli szkoda jest całkowita wszyscy są niemili (chyba, że "porozumiesz" się
    z odpowiednim człowiekiem w ubezpieczalni)

  • 14. Data: 2003-05-26 10:58:20
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Matovy napisał(a):

> [...]
    > naprawa we wlasnym zakresie
    > Fakt, ze szkody byly niewielkie, po okolo 2.000 zl, ale wszyscy byli mili,

    Mnie tez sie udało. Z OC kolesia z PZU - szybko i sprawnie.
    Ubezp. kosztow leczenia za granicą w Hestii - szybko i sprawnie - całość
    (mimo że załatwiane przez TUI)
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 15. Data: 2003-05-26 17:10:31
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    > To ze wszyscy robią tak samo wcale ich nie usprawiedliwia.
    > To własnie brak reakcji ze strony klientów pozwala im tak ich traktować.
    > Każdy z nas może stanąć w takiej sytuacji. A kiedy już stanie i zacznie
    > ponosić straty wtedy zrozumie że model funkcjonowania firm
    ubezpieczeniowych
    > w naszym kraju jest chory i trzeba z tym walczyć.
    Tak przez ciekawosc.
    Nie czytales OWU , prawda ?
    pozdrawiam
    Grzesiacz

  • 16. Data: 2003-05-26 20:15:31
    Od: <h...@h...com>

    Nie , co to takiego??

  • 17. Data: 2003-05-26 21:59:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2003 h...@h...com wrote:

    >+ Nie , co to takiego??

    wKF: tekst "pod cytatem" jest czytalniejszy... !

    >+ Użytkownik "Grzesiek" <g...@w...pl> [...]
    >+ > Tak przez ciekawosc.
    >+ > Nie czytales OWU , prawda ?

    Ogólne Warunki Ubezpieczenia, czyli tak naprawdę: co podpisujesz...
    Właśnie napisałeś że cię to nie interesowało :] (w umowach jest
    punkt: "zgodnie z OWU" i czasem obok, czasem osobno: "...zapoznał
    się z OWU" !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2003-05-27 07:13:28
    Od: <h...@h...com>

    Oczywiscie czytałem.
    W ogólnych warunkach nie ma tych powodów dla których okradają ludzi z
    pieniedzy.
    Przejrzałem uważnie - w ich dokumentach jest "Wyciąg z ogólnych warunków
    umowy". A w pozostałej reszcie są rzeczy na które sie powołują.

    Z resztą nie wazne - prawo jest po mojej stronie. I tu sie nie boje.
    Chce tylko zaoszczędzić kłopotu innym ludziom, to wszystko.

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 19. Data: 2003-05-28 07:13:06
    Od: "Marsjusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > się na bliżej nieznane przepisy człowiek przestaje powoli wiedziec jak się
    > nazywa, ma po pewnym czasie dość i akceptuje gorsze warunki.

    Witajcie.
    Przy okazji zapytam, bo choć nie znam się na prawie to przyszła mi na myśl
    taka sprawa :

    Hestia zarzuca cię paragrafami, wiesz że cię okradają proponując np 50% tego
    co powinieneś dostać.
    Ty grozisz im sądem, ale to kosztuje ( chociażby zatrudnienie prawnika ).
    Oni cię olewają bo sami mają niezłego, który dostaje np 60% tego co oni
    zaoszczędzą.
    I teraz :
    Po kilku pismach poddajesz się przyjmując ich warunki, czyli dostajesz np 3
    tys zamiast 7 tys.
    Oni zacierają rączki, a ty kierujesz sprawę do sądu bez ich ponownego
    uprzedzenia ( w końcu pisałeś wcześniej ,że jak nie dostaniesz 7 tys. to
    założysz im sprawę )
    A za pieniądze, na kóre sie zgodziłeś zatrudniasz prawnika, wpłacasz jakieś
    wpisowe sądowe i ządasz 10 tys.

    pytanie :
    Czy sąd przyjmie taki pozew ? ( skoro zgodziłeś się na ugodę, ale pod
    wpływem np. nacisków i ze szkodą dla siebie )
    Czy jest szansa na odszkodowanie pokrywające koszt naprawy + koszty sądowe +
    opłacenie prawnika ??

    Pozdrawiam
    Mariusz.

  • 20. Data: 2003-05-28 14:07:19
    Od: "trock" <t...@y...de>

> [...]
    > wpływem np. nacisków i ze szkodą dla siebie )
    > Czy jest szansa na odszkodowanie pokrywające koszt naprawy + koszty sądowe

    To jest dobre pytanie, moze ktoś zna na to odpowiedz???
    Pozdrawiam
    Trock.