  • 1. Data: 2003-05-25 18:02:47
    Temat: DG + etat (pracodawca zrywa mnie z urlopu)
    Od: "K---L" <k...@w...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Pracuje na etacie i dodatkowo prowadze sklep. Na codzien
    jest tam sprzedawczyni. Ale ze to byla studentka to powiedziala mi wczesniej
    ,ze pisze prace magisterska i nie moze od 26 maja pracowac. No to wczesniej
    zapowiedzialem swemu pracodawcy ze potrzebny mi urlop w tym okresie.(od 26
    maja na 3 tygodnie). Zgodzil sie . Dzisiaj dzwoni do mnie po 13.00 ze
    niestety nie moge wziac urlopu i musze przyjsc jutro do pracy. No i co ja
    mam teraz robic : isc do pracy, czy nie isc tylko spokojnie otworzyc jutro
    sklep i tam pracowac. Niestety nie mam nikogo kto by mnie zastapil a tak na
    lapu capu kogos znalezc to tez nie sztuka?

    Dzieki i prosze o szybka odpowiedz.
    KarolS