  • 1. Data: 2003-05-25 11:31:33
    Temat: Umowa o dzielo jak rozliczyc ?
    Od: "Lukasz J" <j...@a...net.pl>

    Mam wykonac projekty w komputerze z kwote 4.000 zl
    Oprocz tego jestem zatrudniony we firmie( nie w tej dla ktorej mam wykonac
    projekty) na stale gdzie pracodawca oplaca mi wszystkie skladki.
    Jesli otrzymam 4000 zl to ile mausze oddac na podateki i inne ?
    Poprostu nie wiem ile mi z tego zostanie
    Dzieki za ew. pomoc
    Lukasz

  • 2. Data: 2003-05-25 11:49:56
    Temat: Re: Umowa o dzielo jak rozliczyc ?
    Od: "Lukasz J" <j...@a...net.pl>

    chcialem jeszcze dodac ze jestem studentem i nie skonczylem jeszcze 26 lat
    Pozdr. Lukasz

  • 3. Data: 2003-05-25 20:28:32
    Temat: Odp: Umowa o dzielo jak rozliczyc ?
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    o i le wiem to koszty uzyskania przychodu to 50% a z reszty 20% podatku ...
    Użytkownik Lukasz J <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:baqajl$400$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-05-26 06:28:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 May 2003, Lukasz J wrote:

> [...]
    >+ projekty) na stale gdzie pracodawca oplaca mi wszystkie skladki.
    >+ Jesli otrzymam 4000 zl to ile mausze oddac na podateki i inne ?

    Kwalifikuje się na "dzieło autorskie" ? Żadne tam wdrożenia
    ani "prace inżynierskie" ;) ?

    To zakładając ryczałtowe koszty 50% wyjdzie ci:
    4000 - brutto
    2000 - koszt
    2000 - podstawa opodatkowania
    400 - 20% zaliczka na podatek
    3600 - do wypłaty.

    >+ Poprostu nie wiem ile mi z tego zostanie

    To się okaże na koniec roku :>
    Na razie płacisz zaliczkę j.w., ale jak za dużo zarobisz to będziesz
    musiał dopłacić :] (podatek jest progresywny, sir...)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-05-27 17:56:23
    Od: "Lukasz J" <j...@a...net.pl>

    Bardzo dziekuje za odpowiedz
    Mysle ze kwalifikuje sie na dzielo autorskie
    Pozdr. Lukasz