  • 1. Data: 2003-05-24 15:55:17
    Temat: clo/vat a ebay..
    Od: c...@w...pl

    mam nastepujace pytanie
    chcialbym zrobic zakupy na ebay.com ( chodzi konkretnie
    o telefon a raczej kilka telefonow komorkowych ,powiedzmy 5-10)
    bo ceny sa zachecajace...

    Prosze mi powiedziec ja bedzie wygladala sytuacja
    z urzedem celnym w polsce ,z tego co sie orientuje to clo
    na telefony jest 0% ,czy dolicza mi tylko vat ?
    i od jakiej wartosci ,gdy sprzedawca na ebay nie dolaczy rachunku
    a z zasady nie dolaczaja ?
    celnicy sami go sobie wywroza ? czy odesla towar :(

    Pozdrawiam
    i dziekuje za kazda odpowiedz...

  • 2. Data: 2003-05-24 18:31:18
    Temat: Re: clo/vat a ebay..
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Jakie cło?? Hmm. Ja nigdy nie płacę. Po prostu paczka lotnicza i juz

  • 3. Data: 2003-05-24 18:46:50
    Od: c...@w...pl

    > Jakie cło?? Hmm. Ja nigdy nie płacę. Po prostu paczka lotnicza i juz

    hmmm
    jak kupisz 1 sztuke to ok :)

    ale wiekszosc celnikow nei uwierzy ze te 10 telefonow ,to
    tak na wlasny uzytek ...

  • 4. Data: 2003-05-24 18:58:52
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm
    > jak kupisz 1 sztuke to ok :)
    >
    > ale wiekszosc celnikow nei uwierzy ze te 10 telefonow ,to
    > tak na wlasny uzytek ...

    Mozliwe, nigdy nie kupowałem hurtowo :-) ale mała uwaga o ebayu. Duża cześć
    uzytkownikow to wariaci, na allegro są złoci ludzie w porownaniu z ebayem

  • 5. Data: 2003-05-24 19:06:06
    Od: c...@w...pl

    > Mozliwe, nigdy nie kupowałem hurtowo :-) ale mała uwaga o ebayu. Duża cześć
    > uzytkownikow to wariaci, na allegro są złoci ludzie w porownaniu z ebayem

    wariaci ?
    w jakim sensie ?

  • 6. Data: 2003-05-24 20:04:53
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    > wariaci ?
    > w jakim sensie ?

    Akurat ja sprzedawalem. 4 aukcje i 4 problemy. Chcieli mi placic czekiem
    albo paypalem mimo ze napisalem ze nie przyjmuje. Jeden nawet sie nie
    odezwal, jeden zrezygnowal gdy juz wyslalem towar itp

  • 7. Data: 2003-05-25 12:17:42
    Od: "Mikolaj Zawicki" <z...@N...gazeta.pl>

    uwazaj lepiej na sprzedawce, bardzo duzo jest oszustow.

    czy ten sprzedawca ma swoj ebay.store (ebay.me)?
    ile ma komentarzy?
    czy ma okularki obok swojego imienia?
    jakie ma warunki zaplaty?

    nieraz jest tak ze tylko gotowa lub "western union" i rozne bajki.
    pozdrawiam,

  • 8. Data: 2003-05-25 13:41:27
    Od: c...@w...pl

    wyslalem ten post na pl.biznes.banki
    ale moze tu mi ktos pomoze....

    -----------------------------------
    mam nastepujace pytanie
    dotyczace zaplaty western union , na jednej z aukcji
    ( ebay ) zaproponowano mi nastepujacy manewr ( jako ze
    nie bylem do konca pewien ,wiarygodnosci sprzedawcy.. )

    wysle pieniadze poprzez western union
    na adres sprzedajacego ,ale na imie i nazwisko
    jakiejs innej osoby ( np mojego brata )

    a kiedy towar dotrze do mnie ,zmienie poprzez
    western union imie i nazwisko odbiorcy
    i wtedy on bedzie mogl odebrac kase ???

    i w zwiazku z tym moje pytanie ,czy
    moze to zadzialac w ten sposob ????

    czy mam pewnosc ze western union nei odda mu kasy ,
    wlasnei z powodu ze na przekazie jest jego adres ???

    no i czy ewentualnie ,bede mogl cofnac kase spowrotem ?

    Pozdrawiam
    i prosze o szybka odpowiedz...

  • 9. Data: 2003-05-25 15:13:50
    Od: "Mikolaj Zawicki" <z...@N...gazeta.pl>

    nie do konca rozumiem o co tobie chodzi ale czy nie jest tak ze jak on
    dostaje kase to wysyla Ci kase? jak nie dostanie $$$ to nie wysle towaru, czy
    nie tak?

  • 10. Data: 2003-05-25 15:20:04
    Od: "Mikolaj Zawicki" <z...@N...gazeta.pl>

    > nie do konca rozumiem o co tobie chodzi ale czy nie jest tak ze jak on
    > dostaje kase to wysyla Ci kase? jak nie dostanie $$$ to nie wysle towaru,
    czy
    > nie tak?

    err chcialem powiedziec: ze jak dostaje kase to wysyla Ci TOWAR! :o)

    sorki