    From: <h...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Date: Mon, 26 May 2003 10:41:50 +0200

    Westy już nie pamiętam ale Hestii nalezy się porządne obniżenie przychodów.

    A co do Twojego pytania. Według mnie sprawa jest taka.
    Prawnie jesteś kryty. Nie można kwestionować takich rzeczy.
    Nie zmienia to faktu ze próby kwestionowania bedą. Dlaczego?

    Bo to się im opłaca. Przy naciskaniu zwykłych ludzi z użyciem powoływania
    się na bliżej nieznane przepisy człowiek przestaje powoli wiedziec jak się
    nazywa, ma po pewnym czasie dość i akceptuje gorsze warunki.

    Jeśli zaś firma ubezpieczeniowa trafia na twardszy orzech do zgryzienia to
    się po pewnym czasie wycofuje.
    Ale stres jest Twoj. Czas stracony również. Pieniądze na prawników
    oczywiscie też.

    I w tym jest problem. Przeciw temu walczę.