  • Data: 2003-05-28 07:13:06
    Temat: Re: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: "Marsjusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <h...@h...com> napisał w wiadomości
    news:baskb3$gil$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Westy już nie pamiętam ale Hestii nalezy się porządne obniżenie
    przychodów.

    > Bo to się im opłaca. Przy naciskaniu zwykłych ludzi z użyciem powoływania
    > się na bliżej nieznane przepisy człowiek przestaje powoli wiedziec jak się
    > nazywa, ma po pewnym czasie dość i akceptuje gorsze warunki.

    Witajcie.
    Przy okazji zapytam, bo choć nie znam się na prawie to przyszła mi na myśl
    taka sprawa :

    Hestia zarzuca cię paragrafami, wiesz że cię okradają proponując np 50% tego
    co powinieneś dostać.
    Ty grozisz im sądem, ale to kosztuje ( chociażby zatrudnienie prawnika ).
    Oni cię olewają bo sami mają niezłego, który dostaje np 60% tego co oni
    zaoszczędzą.
    I teraz :
    Po kilku pismach poddajesz się przyjmując ich warunki, czyli dostajesz np 3
    tys zamiast 7 tys.
    Oni zacierają rączki, a ty kierujesz sprawę do sądu bez ich ponownego
    uprzedzenia ( w końcu pisałeś wcześniej ,że jak nie dostaniesz 7 tys. to
    założysz im sprawę )
    A za pieniądze, na kóre sie zgodziłeś zatrudniasz prawnika, wpłacasz jakieś
    wpisowe sądowe i ządasz 10 tys.

    pytanie :
    Czy sąd przyjmie taki pozew ? ( skoro zgodziłeś się na ugodę, ale pod
    wpływem np. nacisków i ze szkodą dla siebie )
    Czy jest szansa na odszkodowanie pokrywające koszt naprawy + koszty sądowe +
    opłacenie prawnika ??

    Pozdrawiam
    Mariusz.