  • Data: 2003-06-14 21:05:33
    Temat: Odp: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <h...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:basgc3$kfj$...@n...news.tpi.pl...
    > Juz piszę.

    > Teraz jest już 3 tygodnie po ustawowym terminie wypłaty odszkodowania a
    oni
    > przysyłają tekst w którym mowią że względu na ustawę taka i taką wypłacą
    ok
    > 3 tys.
    >
    > Oczywiście ich powody są bezsensowne i trzeba z nimi iść do sądu. To
    > wszystko kosztuje czas i nerwy. A jestem pewien ze stosują ta procedurę
    > względem wszystkich licząc na to ze klienci się złamią.

    Dowiedz sie dokladnie, ale z tego co wiem, te 3 tys mozesz przyjac jako
    kwote bezsporna,
    a o reszte sie procesowac - oczywiscie informujac ich o tym, ze przyjmujesz
    te 3 tys jako
    kwote bezsporna a o reszte pojdziesz do sadu. Jezeli Ci nie wyplaca tego, to
    jeszcze mozesz
    procesowac sie o odszkodowanie za nie wyplacenie tej kwoty.
    Szukaj pod nazwa "bezsporna czesc odszkodowania".

    PST135