  • 21. Data: 2003-06-02 10:57:12
    Temat: Odp: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    lepiej umówic sie z prawnikiem na procent od odszkodowania , wtedy bedzie
    chcial jak najwiecej wyciagnac od ubezpieczyciela. A oswiadczenie woli jest
    oswiadczeniem woli mozna sie powoływac pozniej ewentualnie na brak
    swiadomosci, grozbe itd ... ja bym tak nie ryzykował.
    Użytkownik trock <t...@y...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bb2fqj$p4l$...@a...news.tpi.pl...

  • 22. Data: 2003-06-04 11:14:34
    Temat: Re: Odp: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jun 2003, szarwal wrote:

    >+ lepiej umówic sie z prawnikiem na procent od odszkodowania , wtedy bedzie
    >+ chcial jak najwiecej wyciagnac od ubezpieczyciela.

    NTG. Ale czy tak *wolno* w .pl ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2003-06-09 12:05:34
    Od: Zbigniew Kwieciński <z...@g...pl>

    szarwal wrote:
> [...]
    > oswiadczeniem woli mozna sie powoływac pozniej ewentualnie na brak
    > swiadomosci, grozbe itd ... ja bym tak nie ryzykował.

    Nic z tego. Musiałby być to bardzo zdesperowany prawnik, gdyż wykonuje on "wolny
    zawód" i nie może być bezpośrednio zainteresowany (uzależniony) sprawą - nie
    byłoby to "moralne". Ma on tylko "dołożyć starań".

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2003-06-14 21:05:33
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:basgc3$kfj$...@n...news.tpi.pl...
    > Juz piszę.

    > Teraz jest już 3 tygodnie po ustawowym terminie wypłaty odszkodowania a
    oni
    > przysyłają tekst w którym mowią że względu na ustawę taka i taką wypłacą
    ok
    > 3 tys.
    >
    > Oczywiście ich powody są bezsensowne i trzeba z nimi iść do sądu. To
    > wszystko kosztuje czas i nerwy. A jestem pewien ze stosują ta procedurę
    > względem wszystkich licząc na to ze klienci się złamią.

    Dowiedz sie dokladnie, ale z tego co wiem, te 3 tys mozesz przyjac jako
    kwote bezsporna,
    a o reszte sie procesowac - oczywiscie informujac ich o tym, ze przyjmujesz
    te 3 tys jako
    kwote bezsporna a o reszte pojdziesz do sadu. Jezeli Ci nie wyplaca tego, to
    jeszcze mozesz
    procesowac sie o odszkodowanie za nie wyplacenie tej kwoty.
    Szukaj pod nazwa "bezsporna czesc odszkodowania".

    PST135