  • 1. Data: 2005-10-05 12:22:49
    Temat: US w waszych opiniach
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    W swojej pracy jak najbardziej mam dosc czesty kontak z Urzedami Skarbowymi i
    wiecie co z roku na rok obserwuje ze osoby tam pracujace lagodnieją można z nimi
    po ludzku porozmawiac, cos wytlumacza itp. czy tez to zauwazyliscie czy tylko ja
    jestem szczesciarą
    pozdrawiam Monia

  • 2. Data: 2005-10-05 12:32:06
    Temat: Re: US w waszych opiniach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Monika wrote:
> [...]
    > po ludzku porozmawiac, cos wytlumacza itp. czy tez to zauwazyliscie czy tylko ja

    zmiana pokoleń i sposobu pracy, gdzie paniusie już mniej decydują a
    więcej sa od wykonywania roboty wg "procedur".
    Po za tym pracę łatwiej stracić...

  • 3. Data: 2005-10-05 16:54:17
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Monika" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z nimi
    > po ludzku porozmawiac, cos wytlumacza itp. czy tez to zauwazyliscie czy

    Ja ostatnio zakladalem DG wiec moge juz troszeczke o urzedach (nie tylko US)
    powiedziec.

    Urzad Miejski - wzorowo, zero kolejek, mile podejscie do interesanta

    GUS - podobnie jak UM, z tym ze przynajmniej w szczecinskim oddziale troche
    posepne wrazenie robi oddzial.
    Okienka sa typu "stary kiosk ruchu" trzeba sie schylic zeby Pania zobaczyc
    ;) co moim zdaniem daje uczucie niedostepnosci <-- zdecydowanie do poprawki

    US - akurat jak skladalem wszystkie papiery wtrafilem na mloda ekipe,
    zastrzezen nie mam, z tym ze kolejka nieco za duza, pozniej otworzyli drugie
    okienko, ale moim zdaniem troche zaspali i mogli to zrobic z 15 minut
    wczesniej.

    ZUS - o bosz :/ Panie mile - wszystko ok. Tylko CZEMU:
    - maja nieaktualne formularze
    - instrukcje do tych formularzy dostepne na stronie ZUSu sa nieaktualne?
    Ogolnie chodzi o to ze jak Pani mowila teraz nie wypelnia sie na wszytskich
    drukach rodzaju i nr dokumentu tozsamosci - w takim razie czemu w
    formularzach jest takie pole, czemu wg instrukcji trzeba te pola wypelnic?

    Tak z mojej opini, przydalo by sie:

    - wykorzystanie podpisu elektonicznego - po co tracic czas biegajac po
    urzedach jak wszytsko mozna przez internet zalatwic?

    - instrukcje krok po kroku (nawet nie mial bym nic przeciwko gdyby byly to
    instrukcje typu amerykanskiego - pkt 1. wez do reki niebieski lub czarny
    dlugopis <-- autentyk ze stanu Missouri)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-10-05 17:55:11
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

> [...]
    > z nimi
    > po ludzku porozmawiac, cos wytlumacza itp. czy tez to zauwazyliscie czy

    bylem w US dwa razy od zalozenia DG (bo wszystko robi biuro ksiegowe)
    i musze powiedziec ze wrazenia jak najbardziej ok.
    Po pierwszym miesiacu mialem wpadke bo na przelewie do US wpisalem zly NIP i
    poszedlem im to powiedzic (zeby probolemow nie bylo),
    babki wziely wydruk potwierdzenia przelewu z moja reczna poprawka nipu i ok.
    Bez zadnych smiechow, krzywienia sie, zloszczenia, zupelnie jak nie w
    urzedzie :-)

    W ZUS nie bylem, nie wypowiadam sie.

    W UM gdy skladalem wniosek o wpis do EDG bylo ok, tlumaczyli co i jak,
    pomagali szukac kodow PKD.

    GUS (wawa) - troche kolejki duze, ale w sumie tez milo.

    chyba czasy sie zmieniaja, ale to dobrze...

    pzdr
    pit.

  • 5. Data: 2005-10-05 20:20:37
    Od: dutch disCo <hellomoto>

    Rafal M napisał(a):
> [...]
    > wszytskich drukach rodzaju i nr dokumentu tozsamosci - w takim razie
    > czemu w formularzach jest takie pole, czemu wg instrukcji trzeba te pola

    Moja pani z ZUS byla tak mila, ze to pole przekreslila olowkiem. Wazelinuje.

    dd

  • 6. Data: 2005-10-05 20:27:53
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "dutch disCo" <hellomoto> napisał w wiadomości
    > Moja pani z ZUS byla tak mila, ze to pole przekreslila olowkiem.
    > Wazelinuje.

    U mnie zrobila to samo, ale tylko z jednym formularzem (ZUS ZFA - wklepywany
    do komputera recznie), pozostale druki musialem przepisac (ida przez skaner,
    nie moze byc zadnych skreslen).

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu