  • 1. Data: 2005-10-05 17:05:33
    Temat: Drugie mieszkanie, a podatek od pierwszego
    Od: "cyx" <misioo@_mam_dosc_spamu_polbox.com>

    Witam,

    Było już sporo postów na podobny temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje
    pytanie.
    Dostałem (formalnie) w darowiźnie mieszkanie w 2002r. Jako, że spełniałem
    wszystkie warunki wymienione w ustawie nie zapłaciłem podatku. W tym roku
    (miesszkanie pewnie wybuduje się dopiero w 2007-czy ma to jakieś
    znaczenie?)chcę kupić kolejne mieszkanie nie sprzedając starego. Czy w
    takiej sytuacji - posiadanie dwóch mieszkań, będę musiał zapłacić podatek od
    tego pierwszego mieszkania?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-10-05 18:29:10
    Temat: Re: Drugie mieszkanie, a podatek od pierwszego
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    cyx wrote:
> [...]
    > takiej sytuacji - posiadanie dwóch mieszkań, będę musiał zapłacić podatek od

    Nie, pod warunkiem, że cały czas w tym starym mieszkaniu będziesz dalej
    mieszkał.
    Mieć możesz sobie tyle mieszkań na ile cię stać.

  • 3. Data: 2005-10-07 18:27:05
    Od: "cyx" <misioo@_mam_dosc_spamu_polbox.com>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > Nie, pod warunkiem, że cały czas w tym starym mieszkaniu będziesz dalej
    > mieszkał.
    > Mieć możesz sobie tyle mieszkań na ile cię stać.

    Dzięki serdeczne.

    Pozdrawiam
    Michal