  • Data: 2004-10-04 14:17:35
    Temat: Studia podyplomowe z rachunkowosci na SGH
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Mam male zapytanko. Czy ktos z was uczestniczyl moze w studiach
    podyplomowych z rachunkowosci na SGH? Wprawdzie i tak juz po ptokach bo sie
    zapisalam i juz, ale czy ktos wie jaki jest poziom na tych sudiach? W
    materialach inf. bylo napisane, ze to sa studia dla osob, ktore juz z
    rachunkowoscia mialy do czynienia. A tu pierwsze zajecia jakie bede miala,
    to "podstawy rachunkowosci". Troche mnie to dziwi. Bede wdzieczna za
    jakakiekolwiek info. Interesuja mnie nawet ploty. :))))

    Pozdrowka.