    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Różnice kursowe strikes back
    Date: Thu, 13 Dec 2007 19:05:04 +0100

    Wystawiłem kotrahentowi fakturę w EUR, kapustka przyszła na konto walutowe,
    wyceniłem po kursie średnim NBP zgodnie z indywidualną wiążącą
    interpretacją
    (z tym że dostałem ją w lutym od starego US, teraz podlegam pod inny US i
    nie wiem czy jest dalej wiążąca
    - ordynacja podatkowa nie jest tutaj jasna jak dla mnie, ma może ktoś może
    jakiś nowy ministerialny glejt
    z potwierdzonym stanowiskiem że trzeba brać kurs średni albo kurs kupna
    banku?)

    No i teraz mam takiego świńksa - chcę dokonać niefirmowego zakupu za te
    eurosy.
    Puszczę więc przelew z konta firmowego(trudno się mówi, prywatnego
    walutowego nie mam i nie będę
    zakłądał na ta jedną okazję), natomiast mam problem myślowy, czy i jak to
    zaksięgować -
    na mój gust pozbywam się eurosów nie wymieniając ich, więc kurs NBP z dnia
    wpływu waluty-1 był ostatnim
    kursem wg którego powinienem wycenić tą walutę(i zaksięgować różnice
    kursowe).

    Byłby ktoś uprzejmy podpowiedzieć czy mam rację?

    pozdr,
    tommyz