  • Data: 2007-12-16 20:07:28
    Temat: Re: Różnice kursowe strikes back
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna wrote:
    > Tak na mój gust, to nie dość, że masz rację, to nawet nie widzę innego
    > wyjścia.
    > Zgodnie z art. 14 ust. 1a to ten właśnie kurs z ostatniego dnia przed
    > otrzymaniem przychodu. Rozporządzenie o kpir też wysyła Cię bezpośrednio do
    > ustawy o pdoof :)

    Moment! Przecież to to jeszcze nie koniec!

    Masz jeszcze 14b punkt 1, który odsyła w sprawie róźnic kursowych do
    24c? I tu pojawia się faktycznie zastosowany kurs waluty użyty do
    *przeliczenia* a nie przewalutowania.

    Oczywiście, że te zapisy nie są w 100% jednoznaczne.
    Powiem więcej - są w 100% niejednoznaczne.

    Ale mój to rozumowania został potwierdzony w interpretacji wiążącej.
    Znam też interpretacje wiążące z innych US, które idą właśnie w tym
    kierunku.

    Tak więc prostestuję przeciwko stwierdzeniu, że można uwzględniać
    wyłącznie średni kurs NBP.

    Piotrek