  • Data: 2007-12-28 09:18:04
    Temat: Re: Różnice kursowe strikes back
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Dec 2007, Kriss wrote:

    > W kwestii formalnej - a gdzie ja napisałem ,że są tożsame ?

    Nie napisałeś.
    Na tym braku precyzji utknęła cała dyskusja - napisałeś "kurs po
    jakim określamy przychody dla celów podatku VAT".
    Akurat w omawianym przypadku nie jest oczywiste (choćby dla mnie),
    jak data powstania przychodu ma się do daty powstania obrotu,
    a ściślej - ew. różnicy kursowej.
    Przypomnę: wpływ pieniedzy na konto "firmowe" w walucie, i wydanie
    go z tego konta na cele osobiste bez przewalutowania na złotówki.
    Na wszelki wypadek nie będę próbował ;)

    > Przychód jest
    > elementem obrotu jako podstawy opodatkowania podatkiem VAT czy nie ?

    NIEKIEDY.
    Przychód tak w ogóle nie pokrywa się w obrotem, i jedno nie jest
    podzbiorem drugiego. O to i tylko o to poszło w moim poście.

    [...długie cięcie...]

    > Nie nie uraziłeś - nadałem tylko komunikat o treści ; - jeśli co dozasady
    > merytorycznie udzielona wypowiedż jest poprawna w zakresie skutków jakie może
    > wywołać to oszczędżmy sobie czasu na zbędne w zakresie oczekiwań
    > zainteresowanego dywagacje o pierdołach .

    No to nalepszego w Nowym Roku :)

    > Widzę postęp - z czymś się wreszcie zgodziłeś. Szkoda ,że na poczatek z samym
    > sobą ale drobnymi kroczkami ....... :-)

    Marudzisz. Z rzeczami oczywistymi się zgadzam, do sprawdzenia w guglu!

    pzdr, Gotfryd