  • Data: 2006-05-17 08:33:37
    Temat: Rolety zewnetrzne z montazem a stawka Vat
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kilka dni temu zamowilem rolety zewnetrzne z montazem u producenta.
    Wlasciciel liczy mi 22 % Vat-u. Szukam w internecie informacji i okazauje
    sie ze dla budownictwa mieszkaniowego inne firmy tego typu przy montazu
    licza 7% Vat. Dzwonie do wlasciciela i pytam dlaczego u niego jest 22% a w
    innych firmach 7%. Mowi mi ze pytal sie w Urzedzie i tak mu powiedzieli a
    nawet ma to na pismie ze: "jako producent rolet sprzedajac je wraz z
    montazem musi dokliczac 22% Vat"
    Z tego co do tej pory znalazlem to 22 % jest tylko dla firm a dla osob
    prywatnych i spoldzielni rolety zewnetrzne z montazem to 7% Vat. Jak
    powiedzialem to wlascicielowi to sie zdziwil i mowi zebym mu podal podstawe
    prawna.
    Ktos z szanownych grupowiczow moglby mi pomoc rozwiazac ten problem? Prosze
    ewentualnie pokierowac mnie do odpowiednich przepisow.
    Z gory slicznie dziekuje.

    --
    pozdrawiam
    Artur W.