  • Data: 2006-05-17 20:56:58
    Temat: Re: Rolety zewnetrzne z montazem a stawka Vat
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Rakowski

    > :)) Chyba będę się śmiał dziś przez cały wieczór. Ciekawy podział sobie
    > wprowdzili. Art. 146 pkt 1 ust. 2 ustawy o VAT mówi wyraźnie, w jakich
    > przypadkach jest stosowana 7% stawka VAT. Jest to uzależnione w skrócie od
    > rodzaju budynku, w jakim te roboty bedą wykonane, a nie od "typu" nabywcy!

    ale to jakas szersza praktyka, to moze cos w tym jest - jak z muchami:-)
    w prywatnym budynku, czesc pomieszczen jest wydzielonych pod dzialalnosc
    gospodarcza: wstawienie drzwi i vat od tego - jest tak samo (jakby faktura
    byla na wlasciciela to 7% jesli na firmie to 22%)
    zastanawia mnie fakt, ze nie pytaja czy wlasciciel to nie prowadzi na wlasne
    nazwisko dzialalnosci:-)

    --
    www.aem.pl GG: 1145538