  • Data: 2006-05-17 10:25:10
    Temat: Re: Rolety zewnetrzne z montazem a stawka Vat
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net> napisał w
    wiadomości news:446ae8f7@news.vogel.pl...

    > A gdzie to znalazłes? Myślę że tam nie było opisane szczegółowo wszystkie
    > przypadki, tylko tak, jak zazwyczaj jest.

    W ostatnim numerze muratora jest na temat rolet zewnetrznych. Zacytuje:
    "UWAGA! Producenci dolaczaja instrukcje montazu rolet. Jednak
    przeprowadzajac go samodzielnie, trzeba sie liczyc z tym, ze gwarancja
    obejmie same rolety. Dlatego jesli zdecydujemy sie na rolety, zwlaszcza
    antywlamaniowe, warto zatrudnic wyspecjalizowana ekipe montazystow. Za
    rolete kupowana od razu z usluga producenci doliczaja tylko 7%, a nie 22%
    Vat"

    Jak to rozumiec?

    Pozatym wezmy pierwszy lepszy link:
    http://www.drzwi.pl/?language=pl&site=pages&id=&name
    =uslugi
    Na samym dole podaja jak licza Vat.

    Kompletnie sie w tym pogubilem. O ile temu producentowi to zwisa ile mi
    Vat-u doliczy o tyle dla mnie jest to istotna roznica :)

    --
    pozdrawiam
    Artur W.