  • Data: 2010-01-07 23:20:25
    Temat: Remanent, a planowany zwrot towaru
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w grudniu kupiłem towar dla klienta, który okazał się wadliwy, więc
    klient towar zwrócił, wystawiłem mu korektę. Więc towar jest u mnie na
    stanie. Ja jednak oddałem go do dostawcy, który mówi, że mi w styczniu
    wystawi korektę.

    Jak to ugryźć? Bo na razie zapłacę podatek (towar wyleci z kosztów
    remanentem), a później w styczniu zaksięguję minusowo korektę, więc
    zapłacę podatek ponownie.

    Czy w ogóle ktoś mógłby mi jakiś pomóc zrozumieć meandry remanentów? Od
    lat się z tym borykam i nie umiem zaczaić jak to działa ;(
    --
    Przemysław Adam Śmiejek