eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizgłaszanie umowy zlecenieRe: zgłaszanie umowy zlecenie
  • Data: 2005-09-28 10:46:59
    Temat: Re: zgłaszanie umowy zlecenie
    Od: "studio-light" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Ala" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dhdb1s$s4o$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > chcę zatrudnić pracownika na umowę zlecenie. Jaką składkę trzeba od takiej
    > umowy odprowadzać ? i czy pracownik musi mieć sporządzoną listę płac po
    > każdym
    > zleceniu ??. Pytam ponieważ to na razie jednoosobowa firma i obchodziłam
    > się
    > bez komputera i księgowej. Nie wiem co teraz trzeba zrobić.
    > A jakie są obowiązki zgłoszenia i ewentualnie gdzie w przypadku umowy o
    > dzieło?
    > z góry dziękuję i pozdrawiam
    > Ala

    Pracownik wystawia Ci rachunek (na nim sa wyliczone wszystkie
    skladki/zaliczki itd). Na tej podstawie wyplacasz mu wynagrodzenie i
    ksiekujesz koszt. Ja korzystam z tych formularzy:
    http://www.pity.pl/druki/
    Jesli zlecenobiorca jest gdzies indziej zarudniony na umowe o prce i zarabia
    powyzej minimalnej to oplacasz za niego tylko ubezpieczenie zdrowotne, jesli
    nie jest nigdzie indziej zatrudniony to caly ZUS (oczywiscie musisz go
    zglosic do ubezpieczen).

    pzdr
    Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1