    From: "oneir" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zamkniecie firmy i zwrot podatku vat
    Date: Fri, 9 Mar 2012 10:26:57 +0100

    > Zakładajac, że w okolicy czasu kiedy ta kwota się pojawiła *jakies*
    > obroty były (choćby 1 zł oVATowanego przychodu :>), to dotad wszystko OK.

    no wlasnie ze w tej okolicy ani nigdy pozniej nie bylo oVATowanego
    przychodu, czyli zwrocili mi nienaleznie?
    obawiam sie teraz tej kontroli, bo jakby tylko kwoty byly wpisane blednie to
    chyba mi niec nie grozi
    a jak mi cos wyplacili to juz chyba oszustwo :/

    > Intryguje mnie za to ZUPEŁNIE inna sprawa: długo przepisywałes ten
    > VAT naliczony. OK.
    > Z tego wychodzi wniosek, że opodatkowanych przychodów NIE BYŁO,
    > bo bys go po prostu potracił, prawda?
    > No to mam proste pytanie: OD CZEGO odejmowałes te (nieprawidłowo
    > policzone, ale to drugorzędne dla tej sprawy) koszta, że
    > umieszcz*a*łes (czyli >1 raz) je w PIT-36?

    od niczego nie opdejmowalem, wpisywalem przez glupote ta kwote (koszty
    przychodu) wychodzila strata bo przychod 0
    ale jak teraz patrze w pit poprzedni ona nie ma zadnego wplywu na dochody np
    z umowy o prace, czyli pewnie dlatego to
    przechodzilo widocznie przez caly ten czas

    > Bo cos mi się zdaje, że cos tu nie gra ;)
    > (a jesli gra, czyli tych kosztów NIE odejmowałes od INNYCH przychodów,
    > to nie ma sprawy, bo podatek się nie zmieni i nie będzie odsetek,
    > wystarczy "goła" korekta PIT).

    z wszytkich tych lat? korekta pit 36?

    wychodzi na to ze poprawnie w tym roku wszedzie zera powinny byc... tylko co
    z poprzednimi latami i z tym zwroconym vatem?