  • Data: 2012-03-08 18:24:54
    Temat: Re: zamkniecie firmy i zwrot podatku vat
    Od: "oneir" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mieszaj podatku dochodowego z VAT.
    > Jeśli miałeś odliczony VAT z zakupów, to został rozliczony.
    > To był zakup towaru czy jakieś wyposażenie?
    > Uwzględniałeś coś w remanencie likwidacyjnym?

    nic nie uwzglednialem w remanencie likwidacyjnym,

    to byly faktury typu, reklama, ogloszenie, oplata za serwer www, rachunek za
    telefon, jakies drobne narzedzia typu srubokrety, lutownica, drobne elementy
    elektroniczne, niz z tego nie zostalo sprzedane, to nie byl towar, a wiec
    chyba wyposazenie ( w rubryce nabycie towarów i uslug pozostalych w vat-7)

    przenosilem ta kwote podatku za nabycie z miesiaca na miesiac i z roku na
    rok, az wreszcie postanowilem calkowicie zamknac dzialalnosc, no i okazalo
    sie ze ta kwote musza mi zwrocic- tak postanowila kobia z us i zwrocili mi
    ta kwote. Nie chcialem jej bo wiedzialem ze beda problemy ale uparla sie :)

    jak mam teraz wypelnic ten pit 36?

    i tak pewnie zadzwonie jutro do us i spytam co i jak, ale moze wiesz jak to
    zrobic

    pzdr