  • Data: 2005-01-21 09:00:48
    Temat: Re: zaliczenie zaliczki na poczet karnych odsetek
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.61.0501210243290.236@athlon...

    > Czyli IMHO (prawnikiem nie jestem, interpretacji nie szukam)
    > 1. "główny" dług tak
    > 2. odsetki nie (!)
    > 3. reszta na zaliczkę.

    Ale te odsetki są wymagalne i stanowia moje uzasadnione roszczenie.
    A zaliczka po obcięciu drobnej faktury bedzie wpłacona w zbyt małej kwocie.

    Swoja drogą, to PROFORMA nie jest dokumentem księgowym w sensie
    podatkowym, więc nie powoduje powstania zobowiązania. Zatem oni -
    płacąc owa zaliczkę - nie wskazali, jakie _zobowiązanie_ chcą
    nią uregulować. ;-)

    > IMO nijak i pod żadnym pozorem :)

    A jak się wkurzą? A - ja dla nich nie chce już nic robić. Dość
    nerwów mnie kosztowali i dość chamstwa pospolitego z ich strony
    zaznałem.

    BTW: karniaki liczyć od wartości przed, czy po skorygowaniu?