  • Data: 2003-02-28 08:27:08
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki? - c.d.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Feb 2003, Hania wrote:
    [...]
    >+ > Jak rozwiązałaś problem remanentu końcowego *z dniem rozwiązania
    >+ > spółki* ? Bez remanentu ani rusz, a jeśli można się spodziewać
    >+ > antydatowania...
    >+ No, remanentu jeszcze nie bylo, z reszta nie beda to wielkie kwoty, bo to
    >+ byla s.c. uslugowa, gdzie na stanie byla tylko...komorka (tel., znaczy sie)
    >+ A nikt w urzedach nie zadal remanentu.

    Zlituj się, ty na poważnie (z tym "nikt nie żądał") ??
    Przecież remanent na zamknięcie lub zmianę wspólnika jest z mocy
    prawa, a nie na żądanie !!
    Par. 27 rozp. ds. KPiR, tak dokładniej. Leży np. na www.mofnet.pl,
    podatki -> podatek dochodowy !

    Nie wiem czy się da, ale wcale bym się nie zdziwił jakby z braku
    remanentu US mógł zrobić "oszacowanie z sufitu"....

    pzdr, Gotfryd