  • Data: 2003-03-07 13:13:15
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki? - c.d.
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:03030708001250@polnews.pl...

    > Niooo, uzyczylam, maz wyprowadzajac sie grozil, ze "z klopotow w US nie
    wyjde
    > przez 5 lat, oraz zrobi tak, ze nie bede pracowala w mojej firmie (juz raz
    > przez niego stracilam prace...)"
    > Boze, nawet ja nie wiedzialam , z kim mam do czynienia...

    No bo sie czlowiek "wkurzyl".

    Proponuje przypomniec mu, ze za sobowiazania podatkowe wspolnicy odpowiadaja
    solidarnie...
    wiec jek che zeby Pani z klopotow z US-em nie wyszla przez 5 lat, to rowniez
    i on przez 5 lat nie wyjdzie... czy to warto ?

    A z tym uzyczeniem... PANI jako wspolnik moze go uzywac "w ramach uzyczenia"
    zalatwiajac sprawy spolki. Jak jakies psrawy beda, topani zalatwi....

    Boguslaw