  • Data: 2003-02-27 15:01:18
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki? - c.d.
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    nawiazuje do watku sprzed miesiaca - mialam s.c. z mezem, chcialam zakonczyc
    ja, poniewaz obawiam sie o antydatowanie faktur (wiec meza nie chce
    powiadomic, dopoki nie zlozy miesiacznego zeznania podatkowego za luty).
    Zlozylam wniosek o wypisanie sie z EDG, w US NIP-2 i VAT-Z oraz oswiadczenie,
    ze z dniem dzisiejszym koncze dzialalnosc z powodu utraty zaufania do
    wspolnika (zaadresowanego do meza - tak mnie "zmusili " US), bo maz tez ma o
    tym wiedziec, w UStatystycznym RG-2 (ale nie chcieli mi przyjac, dopiero gdy
    zadzwonilam do prawnika i napisalam to oswiadczenie dla meza, ktore im
    skserowalam, to przyjeli), powiadomilam ZUS, ale w US skarborym i tak
    powiedzieli, ze beda wzywac mego meza, korcze, a moj prawnik oraz kilka
    wspanialych osob na grupie mowilo, ze obejdzie sie bez. Z reszta - gdyby nie
    moja determinacja, to nigdzie pancie urzedniczki by mi dokumentow nie
    przyjely...przekonywalo je to, ze przy nich dzwonie do prawnika...

    Pozdrawiam
    Hania