  • Data: 2005-04-28 13:42:02
    Temat: Re: zakladanie konta firmowego w banku?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d4fvjk$878$1@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A był to niedziela, 24 kwietnia 2005 11:51, gdy Jarek Spirydowicz napisał(a)
    > coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No zanim jest utworzone, to nie działa :)

    > ?????????

    Nie uruchomili konta w pełni, bo na jednym kwicie jako firmę mieli
    "Cośtam Imię Nazwisko", a na drugim "Imię Nazwisko". Trzeba było
    specjalne oświadczenie pisać, że to to samo, i im faksem wysyłać. A
    system kontaktów mają porąbany - operator oddzwania, ale w losowym
    momencie. Na przykład trafia Cię na zakupach i każe podać pesel albo
    jakiś inny numerek...
    A wstzystko przez to, że zachciało mi się konto przez Internet otwierać
    zamiast normalnie zawołać przedstawiciela.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.