  • Data: 2009-02-22 18:12:43
    Temat: Re: zagraniczny zleceniodawca
    Od: Kadewu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 14:19, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > A wystawiala mu jakas fakture?
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Wyjaśnię, że siostra nie prowadzi działalności, pracuje na zasadzie
    umów o dzieło (jeśli chodzi o tłumaczenia, miała też umowę zlecenie na
    inny rodzaj usług - prace biurowe, ale to tutaj nieważne). Do umowy o
    dzieło wystawiła zleceniodawcy rachunek, na podstawie którego dostała
    pewna kwotę w euro. Kiedyś chyba do takich rozliczeń służył PIT-52(?),
    ale nie wiem, jak jest teraz. Pomożecie?
    Kasia