  • Data: 2003-12-01 12:01:49
    Temat: Re: wyslanie deklaracji VAT,POMOCY!!!
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqdfrl$bei$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Niestety rozczarowałem się ponizszą odpowiedzią. W opozycji do ugruntowanej
    linii orzecznictwa, wywodzącej się przytoczonej przeze mnie uchwały 7
    sędziów NSA, oraz szeregu wyroków Sądu Najwyzszego , a więc orzeczeń
    najwyższego kalibru przytacza Kolega nie mającą żadnego znaczenia opinię
    prawną bliżej nieokreślonych autorów. Opinii prawnych może być wiele i
    różnych, ale dla orzekającego sądu wytyczne ustanawiają ustawy i linia
    orzecznictwa określana takimi aktami, jak przytaczane przeze mnie wyroki i
    uchwały. A zatem oczekuję przytoczenia przez kolegę albo aktów prawnych, a
    potem wyroków NSA wynikających z nich, zgodnych z poglądem Kolegi, albo też
    uchwał NSA i SNo j randze takiej , jak wcześniej przytoczone, zmieniających
    swe wcześniejsze ustalenia. W przeciwnym razie, zgodnie z obyczajem Kolegi,
    wnioskować będę o żółtą kartkę :) dla niego za niebezpieczne narażanie
    czytelników niesprawdzonymi informacjami na duże niebezpieczeństwo.
    A kolegów rozpisujących sie nt premierowania Suchockiej, ilości jej
    następców itp informuję, że niepotrzebnie popisywali się tu swą erudycją w
    tym zakresie. Fakt, że była ona premierem i kiedy nie ma tu nic do rzeczy,
    ponieważ wniosła ona swoją rewizję nadzwyczajną w ramach swoich ustawowych
    uprawnień jako minister sprawiedliwości i prokurator generalny. He, he;).
    Pozdr