  • Data: 2003-12-01 22:20:51
    Temat: Re: wyslanie deklaracji VAT,POMOCY!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Dec 2003, Paweł wrote:

    >+ Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał [...]
    >+ Niestety rozczarowałem się ponizszą odpowiedzią. W opozycji do ugruntowanej
    >+ linii orzecznictwa, wywodzącej się przytoczonej przeze mnie uchwały 7
    >+ sędziów NSA, oraz szeregu wyroków Sądu Najwyzszego , a więc orzeczeń
    >+ najwyższego kalibru przytacza Kolega nie mającą żadnego znaczenia opinię
    >+ prawną bliżej nieokreślonych autorów.

    Jasne.
    [...]
    >+ uchwały. A zatem oczekuję przytoczenia przez kolegę albo aktów prawnych,

    Znaczy: trzeba zacytować nowelizację z 22 marca 2002 ? :)

    >+ a
    >+ potem wyroków NSA wynikających z nich,

    Możliwe scenariusze widzę dwa:
    1. poczekać ze dwa lata
    2. 1. się nie sprawdzi, bo USy odstąpią od wnoszenia nieaktualnych
    zarzutów.

    Niestety, u nas 1. jest normą, zdaje się :(

    [...]
    >+ swe wcześniejsze ustalenia. W przeciwnym razie, zgodnie z obyczajem Kolegi,
    >+ wnioskować będę o żółtą kartkę :) dla niego za niebezpieczne narażanie
    >+ czytelników niesprawdzonymi informacjami na duże niebezpieczeństwo.

    Nie tyle "niesprawdzone", co "z konieczności oparte na czytaniu
    własnym". Uważasz że interpretując w przyszłym roku czas "od
    wycofania z ŚT do sprzedaży" (ze względu na "zaliczenie przychodu
    do DG) będę mógł się opierać o wnioski z wyroków sądowych zapadających
    w tym roku ?
    Bo jeśli nie ("oczywiście że w ustawie zmieniono 5 lat na 6 lat")
    to wyroki ze spraw wszczętych w 1997...2000 mniej więcej takoż
    pasują do dzisiejszej ustawy...

    >+ A kolegów rozpisujących sie nt premierowania Suchockiej,

    Ykhm... to do mnie :)

    >+ tym zakresie. Fakt, że była ona premierem i kiedy nie ma tu nic do rzeczy,
    >+ ponieważ wniosła ona swoją rewizję nadzwyczajną w ramach swoich ustawowych
    >+ uprawnień jako minister sprawiedliwości i prokurator generalny. He, he;).

    ...za premiera Buzka ? Bo tylko do tego okresu się odniosłem ;)

    >+ Pozdr

    wzjm !
    - Gotfryd
    (zeznający o dwu premierach)