  • Data: 2005-06-08 06:48:58
    Temat: Re: wypowiedzenie - miesiąc/30dni -czy jest różnica?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jun 2005, rok wrote:

    >+ > "termin" w rozumieniu "miesiąc" traktuje się jako CAŁOŚĆ.
    >+ > Czyli jak w dniach - to liczy się CAŁE DNI.
    >+ > A jak w miesiącach to CAŁE MIESIĄCE, a nie "od połowy do połowy".

    ...pominąłem po prawdzie przypadek "środka miesiąca" :)

    >+ Zajrzałem i widzę:
    >+ Art. 114
    >+ Jeżeli termin jest oznaczony w miesiącach lub latach,
    >+ a ciągłość terminu nie jest wymagana, miesiąc liczy się
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >+ za dni trzydzieści, a rok za dni trzysta sześćdziesiąt pięć.
    >+
    >+ Czy mogę się ze swoim problemem podpiąć pod ten artykuł?

    Masz umowę że "wynajmujący może korzystać w wybrane przez siebie dni,
    nie więcej niż dwa miesiące w ciagu roku" ?
    Jak dla mnie coś w tym stylu jest potrzebne żeby móc mówić
    o "niewymaganej ciągłości terminu"...
    IMHO jednak art. 112 i nie ma się jak uchylić.
    Niemniej - to NTG i kwalifikuje się na .prawo :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)