eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny › Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    From: "Rafal T." <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    Date: Fri, 04 Feb 2011 16:51:15 +0100

    W dniu 11-02-04 15:33, cyklista pisze:

    > np. zmianę przeznaczenia lokalu z mieszkalnego na usługowy,
    > rzemieślniczy, produkcyjny itp...

    Albo ja jestem glupi albo nie można być uczciwym. Płacę za lokal w
    którym pracuję. Nikt w nim nie mieszka. Chce w nim zarejestrować DG i
    wrzucać w koszta. Czy to nie jest legalne? Od czasu do czasu odwiedzi
    mnie jakiś klient aby nanieść poprawki, podpisać umowę etc.

    > doliczenia zysku z wynajmu żonie i wywalenia z kosztów tobie i inne
    > urzędnicze pierdołki, czasem niestety kosztowne

    Jeśli to bedzie umowa użyczenia to jaki zysk? Umowe na prąd przeniosę na
    siebie, analogicznie gaz. Opcja druga to umowa użyczenia na żone na
    pełną kwotę kosztów. Czy tak nie można?

    pozdr
    rafal