eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny › Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
  • Data: 2011-02-03 12:22:21
    Temat: Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-02-03 12:37, Liwiusz pisze:

    > Chcesz faktyczne tam działalność prowadzić (jaką?), czy tylko ją
    > zarejestrować jako mieszkający tam przedsiębiorca?

    Tak chcę tam prowadzić studio projektowe. Mieszkanie było wynajmowane
    dotąd. Mieszkam w tej samej miejscowości w drugim mieszkaniu (oddalonym
    o 300metrów dalej) i jestem też tam zameldowany. Aktualnie zajmuję się
    działalnością projektową (projektowanie opakowań)i już korzystam w
    części swojej pracy z tego lokalu natomiast nie odlczam sobie tego od
    kosztów ponieważ to co realizuję opiera się głównie na UoD.

    pozdr
    rafal