  • Data: 2004-09-23 10:33:34
    Temat: Re: wynagrodzenie na podstawie wyroku sadowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Sep 2004, Alosza wrote:
    [...]
    >+ W wyroku wyrażnie jest napisane że są zasodzone kwoty tytułem
    >+ wynagrodzenia

    No to IMHO "koledzy wyłożyli"...
    Skoro podatek się należy - to otrzymując kwotę netto podatnik
    DOSTAŁ kwotę podatku. Został tylko zgodnie z przepisami obdarty
    na rzecz Skarbu przez płatnika... Ja tam też tylko "szarym
    podatnikiem" jestem, ale wymóg jest dość bezwzględny.
    Tak BTW: chyba ci się zgadzają wyliczenia "oczekiwanej wartości" ?

    >+ dodam że dotyczy to wynagrodzenia za rzekome (okazuje się że tylko wg mnie
    >+ rzekome ech) godziny nadliczbowe.

    Tia... znaczy nie ma kart zegarowych :]
    [...]
    >+ abstrachując od mojego problemu to znalazłem przepis, który mówi że jeśli
    >+ komornik zajął całą kwotę brutto to pracodawca nie odprowadza zaliczki na
    >+ podatek dochodowy, więc musi to uczynić pracownik.

    PODAJ GO !
    Już raz ktoś go (przepisu) szukał, jak podasz na grupach to
    google będzie pamietał ! (no, przynajmniej jakiś czas - bo
    pogłoski o chęci przejęcia przez M$ już były.... ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)