  • Data: 2003-09-02 08:55:57
    Temat: Re: wyjaśnienie korekty?
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0309020048510.-797789@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    usługi

    > Czekaj, bo mnie zamatowałeś. Po prawdzie mam ten sam
    > miesiąc wystawienia i płatności więc *mi* różnicy nie
    > czyni - ale byłem przekonany że zaliczenie "w miesiącu
    > płatności" dotyczy *VAT*u, a nie *kosztów* !!
    > Może jakaś "podstawa" do ww. uwagi ?

    Taki mój skrót myślowy. Chodzi mi o VAT-7 za styczeń 2003
    podstawa:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1828.htm
    pkt. 4. (Ctrl+f "termin")
    tutaj trochę więcej komentarza:
    http://www.owp.trzcianka.pl/Gospodarka/ABC/abc14.htm
    tu mniej:
    http://ali-baba.getin.pl/porady.html (ctrl+F "media")
    Interesuje mnie, czy wytłumaczenie, że nie wiedziałem, jest do przyjęcia
    obowiązkowo, czy dobrowolnie.
    Pozdrawiam, Krzysztof.