  • Data: 2003-09-02 10:20:31
    Temat: Re: wyjaśnienie korekty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Sep 2003, Krzysztof J wrote:
    [...]
    >+ > czyni - ale byłem przekonany że zaliczenie "w miesiącu
    >+ > płatności" dotyczy *VAT*u, a nie *kosztów* !!
    >+ > Może jakaś "podstawa" do ww. uwagi ?
    >+
    >+ Taki mój skrót myślowy. Chodzi mi o VAT-7 za styczeń 2003
    >+ podstawa:
    >+ http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1828.htm

    A to nie ma pytań - jak wyżej :)
    Tylko "skróty myślowe" z użyciem nieprawidłowych terminów
    (tu koszt/VAT) są niebezpieczne bo mogą prowadzić do
    diametralnie innych odpowiedzi (czytaj: "wpuszczenia
    w maliny na własną prośbę" :]).

    [...]
    >+ Interesuje mnie, czy wytłumaczenie, że nie wiedziałem,
    >+ jest do przyjęcia obowiązkowo, czy dobrowolnie.

    To nie tak: IMHO powinno być wystarczające, natomiast
    pewnie masz na myśli czy US może cię jeszcze jakoś
    "łupnąć" ?
    Powinieneś złożyć (w celu ochrony przed "łupaniem") razem
    z wyjaśnieniem również "czynny żal", poczytaj:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
    lang=pl&th=7675b328990faf87&rnum=1

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
    lang=pl&th=ea7ce40b44847211&rnum=2

    ...oraz ogólnie przeszukawszy na frazę "czynny żal".
    Zauważ, że aby ochrona była skuteczna błąd musi być *uprzednio
    naprawiony* (czyli zapłacony brakujący podatek lub - jak
    u ciebie - odsetki od spóźnienia !).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)