  • Data: 2003-07-18 21:51:29
    Temat: Re: wygrana: samochod
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vladi" <x...@i...pl> napisał
    | jak to jest jesli wygrywa sie w jakims konkursie samochod, jakie podatki
    | trzeba zaplacic. (wartosc auta 60.000pln brutto).
    | i czy mozna sprzedac takie auto zaraz po odbiorze czy tez trzeba czekac 1/2
    | roku aby nie zplacic frycowego?

    IMHO płacisz 10% podatku dochodowego od wygranej, potem przy sprzedaży 2% podatku od
    czynności cywilnoprawnych (solidarnie z nabywcą) i tyle.... nie słyszałem żeby był
    podatek dochodowy w takim przypadku przy sprzedaży przed upływem 1/2 roku... (mam
    nadzieję że Gotfryd zweryfikuje...tak tylko sobie "gdybam")