  • Data: 2003-09-10 22:08:36
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2003, Dariusz Stefan wrote:

    >+ Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> [...]
    >+ > Ja nie mam zadnej koncepcji co do tego jak sporzadzic ten remanent dla
    >+ > potrzeb policji/ubezpieczyciela, czyli ustalic co zostało skradzione.
    >+ > Analiza sprzedazy i zakupow poczawszy od ostatniego remanentu ?
    >+
    >+ pozwól, że zacytuję tytuł innego postu : Lo boze moj...
    >+ jeżeli chcesz podać wartość skradzionego towaru dla potrzeb
    >+ policji/ubezpieczyciela czy wreszcie jako dowód
    >+ dla organów podatkowych (w momencie zakwestionowania
    >+ Twoich zeznań podatkowych) to jak to możesz zrobić
> [...]

    Jeśli prowadzący DG nie wie co miał *przed włamaniem*
    (a z postu wynika że *nie wie*) to *nic* (IMHO) nie
    ustali - i tu Karol ma rację. Poniósł stratę w nieokreślonej
    wysokości - jego pech.
    Ale to nie wyklucza skorygowania jego *dochodu*
    do wartości określonej - remanentem właśnie :)
    Żeby była jasność: IMO (prowadzę KPiR :)) fakt że wskutek
    kradziezy nie jest znana strata *ani* zysk właściciela
    nie oznacza że nie można poznać *różnicy* między
    dochodem a sumą kosztów i stratą - czyli dochodu właśnie :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)