  • Data: 2003-09-11 08:30:29
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> napisał w wiadomości
    news:bjo532$mr4$1@korweta.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > pozwól, że zacytuję tytuł innego postu : Lo boze moj...
    > jeżeli chcesz podać wartość skradzionego towaru dla potrzeb
    > policji/ubezpieczyciela czy wreszcie jako dowód
    > dla organów podatkowych (w momencie zakwestionowania
    > Twoich zeznań podatkowych) to jak to możesz zrobić
    > inaczej niż poprzez spis z natury po włamaniu ?????

    Podpisujacy sie jako Kris ma racje...

    Spis z natury towarow NIC NIE DA..nie da zadnych dowodow.

    Do tego by dal, musialby byc spis przed wlamaniem i po wlanamiu..
    a do tego musialby wiedziec ze mu sie wlamia...

    Kiosk na KPiR to nie firma na Ksiegach Handlowych i nie ma nawet w
    komputerze
    "stanu magazynu". Marza na rozne towary jest rozna i wacha sie od prawie
    40% (zapalki i rozne male drobiazgi) poprzez 18-22 (prasa i rozne inne
    towary czestego uzytku)
    (9-13%) papierosy inne (np karty POP) az do ok 2-5 % (bilety znaczki
    pocztowe).

    Mozna oszacowac srednia marze na podstawie ubieglego roku i to prawie
    wszystko...
    Nie znajac sredniej marzy nie mona na podstawie obrotu wyznaczyc wartosci
    towarow.
    To sa zbyt zblizone wartosci i nieznaczne bledy oszacowania dja duze bledy.

    Boguslaw